lördag 20 augusti 2011

skönt väder

Så skönt att inte solen skiner och det är strålande varmt när vi ska till Uppsala och shoppa kläder åt kidsen. Mina fantastiska föräldrar bidrog till barnens klädkassor (igen) så vi kan åka och förnya lite garderober. Såhär efter sommaren är inte mycket helt / passar. Och alla andra kommer till skolan i nya outfiter, det är hårt att vara ung om man har en ensamförsörjande mor som dessutom inte gillar klädshopping *S*
Tack mamma och pappa. Det svider att ni ska behöva stå för så mycket kostnader för mina barn men jag är innerligt tacksam att ni hjälper oss.

Öva tålamod i dag alltså. Öva öva. Sist gick det riktigt bra faktiskt, jag hade tålamod och lessnade inte. Men då var vi bara till EN sportaffär och köpte lite träningskläder iofs *S*

Övning ger färdighet. Jag ska njuta av tiden med mina barn även om vi alla tre är trötta.

F.ö. känner jag mig redo att kapa alla rötter. Flyta iväg. Det är en skön känsla, gäller bara att välja rätt område först. När man börjar rensa och kapa band så startar det processer. Nice :)

I kväll önskar jag att jag haft lite mer möjligheter. Lite mer utrymme. Får nöja mig med att smita iväg en stund, om jag orkar efter dagens prövningar. Som vanligt är det massor av planering om jag ska ha liite mer tid för "mitt".

Ha en fin dag.