söndag 21 augusti 2011

ditt infernaliska puckoPUCKO

Jag gillar inte envis dumhet.
Jag gillar inte inskränkthet.
Jag gillar inte IQ-fiskmås hos människor som låtsas mer.
Jag kan också ha IQ-fiskmås ibland men då låtsas jag inte annat heller. Jag gapar snällt som den döda fisk jag är och klargör utan tvekan "jag fattar ingenting".
Jag är i alla fall ärlig i min dumhet.
Selektiv lågbegåvning MED insikt.
Det är jag.
Jag gillar inte Konstant lågbegåvning UTAN insikt om den inte är "legal". (Typ om man har hjärnskada eller nåt.)

Eller jaja VAR lågbegåvad då. Eller inskränkt. Eller dum eller precis hur du vill men inte i min närhet. Jag avskyr när människor som du framkallar det sämsta i mig. Och nej - jag vill INTE öva på sådana som dig. Inte alls.

Här vare färdigövat. Alldeles ofärdig tänker jag gå genom resten av livet bara jag slipper sådan dumhet.
Eller - alla kan inte vara bra på allt så jag väljer mitt intesåbrapåområde till att handla om att hantera sådana som dig.

Nu när jag har bestämt det så kan jag gå och lägga mig och sova gott :)
Nattis.