söndag 28 augusti 2011

ljus åsånt

Ljusa roliga saker.
Ljus blommor heminredning städgrejer loppisfynd handarbete hantverk nyttiga maträtter trendiga kläder bra filmer och böcker och spännande eller kulturella evenemang.
Skapande och sånt som är konstruktivt.
Upplyftande roliga saker som ingen kan känna sig träffad av. (Eller sådant kanske men får skriva om så folk känner sig träffade av det??)
Sådant ska man skriva om tydligen *S*

(Definitivt inte om bajsbollar)

Nej vet ni vad, jag är som jag är, jag tänker det jag tänker, jag känner det jag känner, jag har de problem och hinder jag har och de resurser och glädjeämnen jag har.
Jag har min humor mina intressen och MITT SÄTT att leva skriva tänka prata och vara.

Passar det inte dig?

Synd.

Läs mig inte då.

På fb kan du plocka bort mig som vän - VARSÅGOD.
Här i min blogg kan du välja att inte läsa mig. ADJÖ.

Själv trillar jag vidare i MIN knövliga tillvaro som mig själv. Sur och purken ibland, glad och lycklig ibland, trött och sliten mestadels, arg över orättvisor ibland och ibland bara glad och tacksam över människorna jag älskar som älskar mig i mitt liv.

Bye.