måndag 1 augusti 2011

Den mesiga lilla kompisen...

Det är jag det :))
I dag har jag flytit omkring som den mesiga lilla kompisen hela dagen nästan, medan Rasmus 4,5 år har glidit omkring som the Big Boss liksom....

För övrigt tänkte jag ägna en dag av mitt liv åt att bli kär den här veckan. Det är dags nu.
Men inte i kväll för i kväll tänkte jag hälla upp ett glas vin till mig som jag ska somna ifrån i soffan :)

Ja och i morgon ska jag hjälpa dottern att packa och växla pengar å grejs, på onsdag åker hon iväg till Gotland på 10 dagar. Lyckliga hon. Så i morgon hinner jag inte bli kär och på onsdag ska jag flyta i poolen så då passar det inte heller så bra. Om inte den stora kärleken (The Big Löööve) kommer dit dårå. Men då kanske jag nog antagligen blir mest irriterad så det är bäst han låter bli. Det är onödigt att börja med irritationer om jag ska bli kär liksom. Och han ska ju helst bli det han också, och vem, jag frågar bara VEM sjutton blir kär i ett irriterat spret liksom.

För övrigt är det inte mycket att säga. Som passar sig alltså. En hel massa saker finns det ju som jag KUNDE kväka ur mig, men de är fullständigt opassande.

och så kan vi ju inte ha det
(eller kan vi? Måste nog fundera på det - återkommer...)