lördag 16 juli 2011

Shoppinghjälp?

Jag är helt handikappad när det gäller klädshopping. Avskyr det och klarar inte av det. I går fick jag iaf med mig kläder hem från stan, men... När jag tittade hur det såg ut i "backspegeln".... *suckar*

Jag behöver en personlig shoppingassistent. Någon som hjälper mig när mitt tålamod tryter, som ser vad som är min stil och kan hjälpa mig se vad som sitter ok och inte i affären när jag provar.
Här sitter jag med två par byxor som jag inte (heller) vill ha liksom... :/

Överväger att klippa av bägge till shorts. Jag har inte ett endaste par hela shorts. Men gör jag det så är jag på ruta ett igen - dvs akut jeansbrist. 
När jag väl hittar jeans jag gillar som sitter ok så går jag med dem tills de faller i trasor. Mina jeans föll i trasor för ett halvår sedan ungefär. Läget är akut.

Bajsbollar. Jag hatar kläder.
Och när jag ändå gnäller; den här semestern kunde jag ha varit utan. Hade faktiskt hellre jobbat.