lördag 2 juli 2011

Gillar INTE...

-När folk tar illa upp över något jag sagt eller gjort (/sin egen tolkning av detsamma) men inte säger till eller kollar upp om de förstått mig rätt eller om det blev ett missförstånd... Hur ska JAG veta att någon tar illa upp om man inte visar / meddelar det om min avsikt aldrig var att såra? (Väldigt sällan jag avsiktligt sårar mina vänner faktiskt)

-När folk reagerar med att ta avstånd om allt är jobbigt och jag inte är tjosanhejsanglad utan känner mig depp down eller allmänt låg.

-När jag märker att "om det ska bli nå´t så är det JAG som ska planera / hålla i trådarna / dra igång och organisera allt" igen. Om jag faktiskt inte orkar det utan lutar mig tillbaks så händer inget. Eller iaf blir inte jag "involverad" / inbjuden.

GILLAR:

- Lyxkväll med favvobrudarna. Gillar både "lyxandet" och att vi får till det och delar på organiserandet / tråddragandet och själva umgänget. Ett umgänge jag mår klockrent BRA och GOTT av :) Och hjärnan får jobba :)

-Stigande värmegrader i poolen. Snart ska jag ut och flyta omkring igen :)

-Stugan. Perfekt att dra mig undan till för återhämtning och läkning.