onsdag 13 juli 2011

Jisses...

I dag kommer jag inte att behöva laga en endaste måltid helt själv *S*
Först blir vi bjudna på lunch och sedan ska vi fixa middag tillsammans med Toja & familj.
Najs :) Lyxdag nästan :)

Kände plötsligt för att trycka in mig själv och kidsen i bilen och åka över pölen en sväng, men kom på att besiktningstiden i morgon bitti sätter stopp för den tanken. Blev strax uppbokad med lunch och middagsbestyren men avbokade ändå tiden i morgon, vill vara fri att åka över pölen i morgon bitti om vi har lust :) Det blir iofs inte någon längre sväng isf eftersom vi bara åker av och an över dagen, men till norrtälje iaf.
Eller så ligger vi hemma på taket och solar. Eller åker till flunderviken.

Kontakter med företag som säljer pooler slukar min energi. Olika förslag och alternativ. Endel som kräver mer av mig, andra mindre. Ser ut som att försäkringsbolaget står för åtminstone en del av kostnaderna. Vill hålla tröggel ifrån mig. Svårt när man ska reda upp det samtidigt.

Funderar på en dejt. Vill bara inte riktigt lämna kidsen  med mamma och pappa, de har nog fullt upp med bruten arm och ryggont och poolbestyr de också. Vill inte heller att de ska vara ensamma mitt i värsta turistsäsongen mitt i stan. Får vänta med dejtandet. (Tills jag blir pensionär tror jag ibland.)
Nu ska vi se om jag kan sparka liv i sonen. Börjar bli dags för det liksom.