torsdag 21 juli 2011

krajst

så teknisk jag är *S*
Nu haver jag fixat mammas dammsugare. Tänkte nästan ge mig på poolen också, men tiden räckte inte till, vi måste till stan för att fixa Rockoff-passen...
Nästa vecka kommer poolen. Det blir bråda dagar... Jag borde kunna klona mig ellernåt. Pappa med rygg- och hjärtproblem ska inte ta i så mycket och mamma har armen i gips. Själv ska jag vara med kidsen på Rockoff halva nätterna och serva allihopa med mat å disk åsånt däremellan. Och så vill jag ju faktiskt hinna gå ut en gång eller två själv också under rock off, om jag hittar någon som är på hugget att komma med förstås.
Puh. Känns som lite svettigt ellernåt.
Ska bli skönt att få simma i pool igen om en vecka :) Den här gången ska vi tydligen ha värmare också, så säsongen blir mycket längre och badtemperaturen kommer upp mycket snabbare.
Längtar.
Inget ger sådan skön känsla som att flyta omkring i poolen varma sommardagar. Eller ta ett kvällsdopp i skymningen när luften är kallare än vattnet.
Snabbt i duschen och fixa tvätten nu så vi kommer iväg till stugan igen.
Ha det gott. Eller ha det som ni vill.