söndag 3 juli 2011

here we go again...

Lite nu och då dyker de upp. Hör av sig på ett eller annat sätt. Ett mess på telefonen, ett tillrop på fb-chatten... Ett telefonsamtal. Knackar på dörren...
De upptagna.
De som av någon outgrundlig anledning fått för sig att jag möjligtvis skulle kunna tänkas vara intresserad av dem. Av att vara deras hemliga lekkamrat, eller att jag skulle kunna tänkas vara intresserad av dem och gå på deras skitsnack om att de är på väg ifrån sin fru / sambo / partner.

Puckon. Jag begriper inte att inte ens klarspråk i versaler med fula ord inblandade biter på dem.
Efter ett tag återkommer de igen. Och igen.

Eftersom det bevisligen händer att män dyker upp from out of the blue och knackar på min dörr / ringer mig / messar mig, varför kunde det då inte lämpligen vara lediga långa vackra intelligenta singelmän som man kan kommunicera med??

Nu är det tydligen såndärna "less på förhållandet och sugen på äventyr och redo att våga ta chanser att få knäppar på näsan-tider" igen.

Ring inte mig.
Jag är inte intresserad.