onsdag 27 juli 2011

jaja

Det som ena dagen känns som ett bra genomtänkt beslut, något man är helt bekväm med, kan nästa dag vara nåt helt annat *S*

Så himlatypiskt mig liksom. Men jaja, det blir nog bra :)

Blir det inte det så blir det en lärdom till.

Sprang nästan bokstavligen förbi bästaste Carola i morse, men blev tillbakaropad :) (Det är så man måste göra med mig, jag är inte snobbig jag SER INTE )

Saknar henne.
Vi pratade längre än jag hann och jag kände att det är alltför lång tid sedan vi hade möjlighet att umgås.
Käraste Carola. För henne kan man berätta vilka obekvämligheter och fnuligheter som helst och hon fattar direkt. Hur konstigt det än är (tillåmed i mina egna öron) så är det inte alls konstigt för henne, hon förstår mig bättre än jag gör själv.

Carola är en såndär som förstår allt och alla. Orkar tycka om allt och alla.
Nåja, ingen är perfekt förstås, men jag tror banne mig Carola kommer närmast av alla jag känner och inte känner *S*

Jag har just nu ett stort behov av att få hennes tid. Och så har varken hon eller jag tid för det just nu. Hur typiskt är inte det liksom?

Men snart kanske :)
I alla fall kändes det gott att ha träffats :)
Endel människor har den effekten liksom