söndag 18 september 2011

Helgen....

Helgen som var firade vi sonens 14-årsdag. Endel viktiga människor kom som vanligt inte trots inbjudan, men andra, som genom sin närvaro och sin förmåga att se och bekräfta, blivit minst lika viktiga, kom. Glada blev vi allihopa men sprängeln mest av alla tror jag, när Värna Linnsan och Tindra knackade på dörren :)
Medan sprängeln bakade cupcakes med Värna & Tindran så stegade Batuldan, jag och Linnsan ut i skogen för att fotografera och samla höstfinheter till dekoration. Ljuset var perfekt för fotografering så vi fastnade mestadels i det faktiskt. Även om vi släpade hem lite skog också :) Cupcakesen blev nästan lika fina som bilderna. Nästan........................................
Min vackersprängla är så fin. Nästan utomjordiskt vacker är hon. Jag älskar hennes leende och hennes livsglädje som lyser igenom. Jag älskar henne. Oavsett om hon är sminkad borstad friserad och fixad eller om hon är helt ofixad så är hon VACKER. Min Tulda Batulda Tilda Veckersprängla. Insidan är ännu vackrare. Jag begriper inte var hon kommer ifrån... :) Men stolt är jag så jag kan spricka :)


 ..."Var glad och nöjd med allt som livet ger...Glöm bort allt du omkring dig ser..." Linnsan med all sin energi är mycket MER än Björnen Baloo :) Med sina knallgula och sitt korsdrag i hjärnan lyste hon upp vår dag faktiskt :) Du är så skön Linnsan. Naturlig :) Vår helg blev en finfinhelg och vi saknar er redan. Kom snart igen. Nästa gång ska vi plocka svamp, DET kan bli en utmaning ;)