söndag 13 november 2011

satanigatan

skrev nyss ett nytt inlägg. Lite ilsket, för jag ÄR arg.
Några minuter efter att jag postat det kom jag på att sådär kan jag inte skriva och lämna det.
Inte för att jag inte står för det, men för att somliga kommer att gå i tak och hävda att jag med all säkerhet skriver om dem.
Satanigatan.
Jag är arg på någon helt annan, men insåg att i somligas ögon kommer det att stå bortom allt rimligt tvivel att det handlar om dem.

Jag måste byta bloggplats. Kalla mig nåt annat. De av mina vänner som vill läsa det som verkligen kommer ur hjärtat från blodet som berör livet, ni får maila mig så får ni bloggadressen.
Ingen av er får lägga ut länkar till min blogg.

Jag kan inte blogga med bittra avundsjuka paranoida människor som kan få ALLT att handla om dem som läsare. Lika bra att sätta stopp innan de går överstyr igen.

Så, ni som vill följa mig får maila mig så ger jag er bloggnamnet / adressen.
Ni som nöjer er med att läsa om jordärtskocksodlingar och svampplockning och bullbak som inte kan tolkas att handla om andra, ni kan fortsätta läsa här :) Förmodligen slänger jag in ett inlägg nu och då.