måndag 14 november 2011

allrakäraste dagbok mvh menlösast

Kära dagbok.
I går sydde jag i en knapp i sonens chinos.
Eller om det var i förrgår.
Nu blir jag lite osäker för jag har sytt i TVÅ knappar lately.
Någondera dagen någondera veckan var det iaf *garderarmig*

Ytterligare så grävde jag upp jordärtskockor i dag när jag kom hem från jobbet. I skymningen.
Det var spännande med jordärtskockorna för det visade sig att det var den råååsa sorten som jag grävde upp i dag :) (Snudd på så rafflande att det måste lösenordsskyddas det här)

Mer då?
Håller på med scheman på jobbet. Arbetsscheman. (Håppas det inte är anmälningsbart att skriva vad man gör på jobbet, det är iaf fritid nu när jag skriver och jag nämner bara MITT eget namn)
Inte så skoj att jobba julafton när man har kids.
Trixar fixar och letar vikarier gör jag.
Pusslar räknar trollar och försöker få till ett schema som folk ska vara nöjda med.

Här hemma ska jag ge mig på däcken i morgon. Vinterdäcken.
Om jag orkar kliva upp förstås. Är faktiskt inte så säker på det.
Att krafterna räcker.

Skulle verkligen ha behövt lite egen tid att återhämta mig och ladda.
I ett annat liv kanske.