lördag 5 februari 2011

Tomt... + KFT

Hon har nyss åkt.
Redan känns det tomt.
Min sprängla ska vara borta hemifrån en hel vecka... Prao i Gävle.
Och jag saaaaaknar.

Jaja. Lika bra att öööva sig antar jag, snart börjar de testa sina vingar för att flyga ut.

Vidare då? Hm. Mycket funderingar på tillit. På hur vi människor behandlar varandra. På hur man säger till en vän att man är allvarligt oroad över dennes val eller situation. På vad "ärlighet" innebär och på hur mycket det egentligen är värt.

På hur det kan komma sig att mestadels en viss sorts män dras till mig som flugor till en sockerbit. Varför just DEN sorten liksom? *S*

Ett kvalitetsförbättringstips har jag (vi) också. Ett nytt förslag på kvalitetsförbättring till Gud, inte för att han beaktat mina KFT hittills, men skam den som ger sig liksom ;)

Jag tycker att det torde vara en hyfsat bra idé om han styrde om det så att NÄR människor får såntdär oemotståndligt "pirr" och såndärna tornadolustar i kroppen som de inte kan motstå, såndärnt av den kalibern att folk faktiskt hoppar ur brallorna, då borde det vara SINGLAR som får sånt, om inte lusten riktar sig gentemot partnern förstås.

Det är slöseri och onödigt att sånt oemotståndligt pirr ska drabba människor som lever i förhållanden, i synnerhet när pirret handlar om någon annan utanför förhållandet.

All såndär tornadonivålust borde portioneras ut i mindre mer hanterbara portioner och antingen tilldelas bägge parter i ett förhållande alternativt tilldelas singlar som likt mig sitter och önskar att lite småförälskelse eller nåt skulle hitta till mig någon gång :)  På så vis slapp människor fara illa med sig själva och andra i onödan liksom.

Nu är jag hungrig igen. Matklockan ringer.
Ha en fin lördag.
Ha er! :)