fredag 18 februari 2011

Å hå å hej

en så´n himlatur att just jag är jag i dag.
Jag vet INGEN annan som skulle stå ut med att vara mig när jag är så här.

Jag friiiser så jag stelnar och kan inte förmå mig att klä av mig så jag kan duscha.
Misstänker att en dusch med kläder på inte är särdeles behaglig så jag får lov att uppbåda all min övertalningsförmåga och peppa mig själv av med kläderna bryta och bända med kroppen så jag kommer in i (och ut ur, det är en process för sig det också...) duschen.

Intressant va´? :)

Ni skulle bara veta hur rafflande det är att vara ett fruset bändspret.

Om inte de här löjliga köldgraderna ger med sig snart kommer jag att gnissla sönder mina tänder.
DET känns en skvätt onödigt så kan vi pliiiiiiis få lite värme snart?

*suckarhelavägeniniduschen*

ifall ni undrar...